FUNDAMENTY NEGOCJACJI

Fundamentalnie inny niż treningi – bo jest to szkolenie. Fundamentalnie niezbędny dla Twojej organizacji, bo pomaga zrozumieć istotę negocjacji i uczy negocjacyjnego języka. Niezastąpione narzędzie w systemie zarządzania ryzykiem negocjacyjnym – daje Twoim współpracownikom, rozpoczynającym przygodę z negocjacjami możliwość unikania błędów. Pokazuje jak odróżniać proces sprzedaży od negocjacji, by unikać marnowania czasu i potencjału. Pozwala kształtować instynkt negocjacyjny w budowaniu relacji czy zarządzaniu reklamacjami i ofertami. Na Fundamentach Negocjacji Twoi ludzie zaczną budować negocjacyjną świadomość. Staną się uważnymi obserwatorami zachodzących procesów. Będą rozwijać umiejętności komunikacyjne, by w przyszłości stać się filarami Twojej negocjacyjnej drużyny! RZECZYWIŚCIE USZYTY NA TWOJĄ MIARĘ Fundamenty Negocjacji to intensywne jedno- lub dwudniowe szkolenie, które łączy wykłady z interaktywnymi ćwiczeniami negocjacyjnymi. Modelujemy je stosownie do potrzeby Twojego biznesu. Inaczej rozkładamy akcenty, w zależności od branży, wielkości firmy, itd. Dzięki temu idealnie odpowie ono na wyzwania stojące przed grupą Twoich współpracowników.

"Szkolenie w pełni spełniło moje oczekiwania. Wszystkie kwestie przedstawione podczas szkolenia jestem w stanie realnie przełożyć na codzienną pracę."

Rafał Piotrowski
Key Account Manager – Unilever Polska

The Scotwork Experience

Komentarze Uczestników Treningów Scotwork

The Benefits of Scotwork Negotiation Skills Training

Nick Ford - Director, Global Client Operations at WPP

TRENING W FORMULE ZAMKNIĘTEJ

Trening zamknięty zbudujemy wokół Twoich potrzeb I potrzeb Twojego biznesu. Dzięki temu wyjątkowemu treningowi, którego zakres może być bardzo dokładnie uzgodniony na etapie przygotowania zaczniesz integrować negocjacyjne myślenie w swojej organizacji.

Przygotuj 12 Uczestników z Twoje organizacji na niezapomnianą przygodę, która zmieni ich biznesowe, ale i prywatne życie.

Ostatni wpis na blogu:

Kremowy kryzys

Często słyszymy o różnych kryzysach wizerunkowych, wywołanych niefortunnymi zdarzeniami. Toyota,  Facebook, VW, Nike i Tiger Woods, przykłady można mnożyć.   Ostatnio, z dużym zainteresowaniem, obserwowaliśmy sposób rozwiązania kryzysu, jaki dotknął Green Caffe Nero. Zatrucia salmonellą w kawiarniach w całej Polsce, szum medialny wokół tego wydarzenia, ostrzeżenia ze strony państwowych organów kontrolnych, typu Sanepid w mediach, gwałtownie zwiększyło ryzyko dużych strat tego przedsiębiorstwa.

Ostatni Tweet:

Scotwork Polska
ul. Syta 78
Warszawa
02-993
Polska
+48 22 313 17 85
info.pl@scotwork.com
Bądź z nami